tisdag 5 juni 2012

Tid

till att skriva här har det blivit ont om!
*******
Avgå Syrien!
*******
Kunde inte hålla mig i helgen!
Det blev en liten björk som fick sätta livet till när jag och mina sågar föll
i återfall igen. Skulle ju inte fälla något denna helgen!
Men det är både kul och skönt att hålla på med "trädvård" med en massa citat-tecken på den.
*********
Mitt förra jobb hade jag hur mycket tid som helst med att surfa,blogga,maila och bara lata mig i allmänhet.
Men det finns det inte nu så det får bli att blogga hemma.Och just nu så finns det både roligare och viktigare saker än att blogga.
********
Kom äntligen igång med teorin på mc-kortet........äntligen!
Men tråkigt som fan är det.
Skulle nog aldrig kunna sätta mig i skolbänken igen!
Även om en stavningskurs skulle behövas.
Alla som skriver fel idag skyller på dyslexi eller hur det nu stavas.
Jag skyller på att jag är allmänt dålig på stavning bara.Det går för fort när jag skriver och vem f-n
orkar läsa sitt eget två gånger?
*******
När det händer en flygolycka i ett i-land så dör typ två personer
för en hjälte till pilot eller något annan
ser till att det blir en hjälteinsats istället för en katastrof.
Men i u-länder dör typ massor i planet och dessutom massor på marken.
Varför är det så?
Money talks of course........
Det är inte alltid rättvist!
*********
Såg en sån där tonårsfilm i helgen.
Överaskade med att vara riktigt kul även för mig.
Väldigt larvig men jag skrattade friskt flera gånger.
Det är inte bara nakna tuttar.........
Ingen film jag skryter över men......
********



**********

Det kommer bilder från Öl-orienteringen så småningom.......
*********
Övningskörde igår i Nockeby.......Ge mig kortet nu!
********
seeya........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!