måndag 6 juli 2015

David Batra

Lyssnade på sommarpratarna i P1
David Batra!
Det var jättebra och jätteintressant och ganska utlämnande.
Han var mobbaren som undrade hur det gick för den drabbade.
Inte helt lätt.
Under en period i mitt skolliv var jag också mobbad.
Eller kände det så i alla fall.
Sprang hem från skolan i femman gråtande var inte okey.
Det var det ju ingen som gjorde.
Men jag såg också på när en kille blev mobbad.
Gjorde ingenting och det var väl värst kanske?
Men jag har googlat och han har fått sig sin revansch.
Kan har lyckats och blivit intervjuad i media om sin framgång
Så för han gick det bra.
Bättre än för mig om man säger så.
Hoppas han mår bra!
Förlåt mig Martin!
Jag sa saker som inte är okey
***********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!