fredag 5 februari 2016

Star Wars del 7

Svär inte i kyrkan!
Var och såg Star Wars på Mall Of Scandinavia på IMAX salongen.
Grymt bra ljud!
Bra bild!
Coola effekter i 3D!
Snyggt gjord film!
Det var alla plus.
Saknas det något?
Javisst saknas en intressant film.
Jag kom ihåg att jag tänkte att efter 3-4 minuter av filmen så
kände jag direkt att den här filmen kommer aldrig att tända till.
Ytters lite tändning när den nya Darth Vader visar sig.
Varför demaskerar dom honom så fort?
Varför ska man veta vem som är vems barn så fort?
Och alla är ju så trötta!
Gääääääääsp!
Jag blev skittrött efter en stund av att se Han Solo och Leia.
Och inte lär väl hjältarna få någon Oscar inte.
Den här filmen är bara för alla fantaster.
Jag var det efter nr.4 och 5.
Men sen försvann mitt intresse.
Det syns och känns och luktar Disney rulle över hela filmen.
Till och med Chewbacka visar ett leende.
Inte vare sig snyggt eller kul!
Nä jag är besviken och ger den bara godkänt.
2 av 5 i betyg.
Och det är framför allt för ljudets skull!





**************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!