måndag 28 januari 2019

Mediamarkt

ALDRIG MER!
Jag var på Mediamarkt i lördags för att handla ett strykjärn och en mixerstav.
Blev sanslöst dåligt bemött av en helt ointresserad personal som hänvisade
till någon annan med alla frågor vi hade.
Sen var det ett erbjudande som vi nappade på men det var det ingen som
ville hjälpa oss med heller.
Varfrö får jag sådan usel service?
Och så är det snudd på överallt.
Jag upplever bara bra service på många restauranger
Men det är snudd på allt.

varfrö är det så att folk som jobbar med service inte vill göra det egentligen?
Och sedan så klagar folk på att andra minsann ska bete sig service-minded.
Jag har jobbar med service i hela mitt yrkesliv och vet vad som förväntas av mig.
Jag måste ju byta bransch annars.
Eller?

Jag kommer aldrig mer handla på Mediamarkt för någonstans måste gränsen gå.
Kan jag få en (1) person att sluta handla där så är det en vinst för mig.
Tänk om vi konsumenter visste vilken makt vi har?
Då skulle vi ju kunna sätta dåliga företag i konkurs!
Det skulle inte ta lång tid förrän kundservice skulle bli något helt annat.

Jag avskyr Mediamarkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!