måndag 9 september 2019

Måndag

Måndag morgon!
Min kollega gör som vanligt när det är mycket att göra.
Hon sjukskriver dig!
Hon sätter oss andra i skiten med det beteendet.
Och det är inte första gången!

Det har kommit fram forskning om att veganer har fler sjukdagar än andra.
Det stämmer verkligen i min bekantskapskrets.

Men idag är det ingen vanlig måndag.
Jag arbetar bara så länge jag måste.
för i morgon åker jag till Norge med min mc.
Första gången ut på en riktig långtur.
Det blir nog mellan 150-200 mil under 4 dagar.
Första etappen är idag: Stockholm - Ludvika
Andra etappen: Ludvika - Gol Campingcenter (Norge)
Tredje etappen: Gol -  Rjukan Hytteby
Torsdag - Fredag- Lördag är skrivet i stjärnorna.
Jag ska försöka lägga ut lite bilder på kvällarna.

Men först ska vi ha en brandövning på jobbet......

Får se när jag skriver igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!