tisdag 4 januari 2022

Twittra

Twitter!
Detta fenomen som är så beroende framkallande.
Jag twittrar massor varje kväll.
Har ett AIK konto, ett politiskt konto och ett skämt konto.
Måste ha det. Mitt AIK konto är också mitt ärliga riktiga jag där jag står för allt i mitt namn ( står för allt annat också). Dom andra är jag lite för rak och kontroversiell för att kunna och vilja vara det i mitt namn. Jag skulle nog få reprimander på jobbet annars.
Har diskussioner med alla möjliga om allt möjligt.
Knark, sexarbete, barn, sport, miljö, migration, rasism tja allt som du kan tänka dig. 
Och en del klarar inte av mina åsikter och då gör man sig nog bäst i att be mig dra åt helvete och inte läsa vad jag skriver. Precis som jag tycker om alla patetiska människor som klagar på tv-program istället för att byta kanal.
Va inte så jävla korkade, tänk lite själva.
Skapa lite egna åsikter istället för att lyssna på Bianca Ingrosso eller Paolo Roberto eller Veronika Palm!
Tyck lite kontroversiellt eller byt åsikter ibland.
Sluta upp med era trista selfies i varje Instagram inlägg.
Du kan inte förverkliga dig själv genom att ta en bild på dig själv, ta för i hela helvete en bild på någon annan som kanske ger dig något i ditt liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!