torsdag 11 januari 2024

Inget särskilt

11 Januari 2024. 

Har inte varit motiverad nog för att skriva några inlägg hittills i år. Det händer för lite, jag tycker för lite och jag irriterar mig för lite. Så ni får hålla er till tåls. Jag kanske kommer igång så småningom. Det är också så att jag har ett jobb numera som jag inte kan prata så mycket om. Kan liksom inte skriva här om saker som jag önskar att jag hade kunnat göra. Det finns massor som jag skulle vilja pladdra om, men det går ju liksom inte.

Det är mer än 4 år sedan jag pratade med min bror om annat än begravningar. Det är mer än 8 år sedan jag pratade på riktigt med honom. Undra hur det kommer sig?

Har bokat en resa till staden Köln i Tyskland. Ska dit 4 dagar i mars. Kolla fotboll och dricka öl samt äta snitzel/currywurst. Ser fram emot det jättemycket. Sen kan det bli både Island och Zanzibar under året. Men det kanske är att gapa för mycket? Möjligheten finns.

Har varit små förkyld i en månad nu. Min sambo ännu längre. 

Tänkte ordna en lite quiz-orientering för mina vänner men ointresse gör nog att jag måste ställa in det. Annars så flyter det liksom bara på.....återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!