tisdag 30 juli 2024

Lunk

Semestern fortsätter och det är skönt. Allt har ordnat sig ganska bra. SAS har hört av sig och ger oss lite kompensation för allt strul från resan till Island. Fick nästan hela resan tillbaka i pengar. Ska bygga en veranda på landet. Har köpt virke. Så nu är det bara att börja såga. Jag har ju så svårt att såga rakt bara. Blir tufft. Lägger ut en bild när det är klart. AIK fortsätter att skämma ut sig i Allsvenskan. Orkar inte titta just nu. Ägnar TV tid till OS. Det är lite roligare. Har just nu bra kontakt med min brorson. Det är kul. Han åker mc som jag. Kanske blir en tur tillsammans någon gång. Min storebror är det tyst ifrån. Det är helt ok. Men mamma pratar om honom ibland. Tror hon saknar honom. Lillebror är lillebror. 2 veckor kvar tills jag börjar jobba igen. Helt ok. 
Funderar lite på mitt party också. Krävs lite planering. Bjudit folk som ger mig positiv energi. Inga andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!