torsdag 25 augusti 2011

Första inlägget!

Tja även jag ska försöka blogga lite då och då!
***********
Vem är jag då?
47 årig kille med sambo och tonårsdotter och landställe i Dalarna samt boende i sumpantrakten
utanför Sverige´s huvudstad.
Jobbar och sliter lagom mycket.
Gillar att se mitt kära Gnaget med mina årskortskompisar.
Tar en öl före matchen ibland för att bli lagom agresiv.
Stavar fel ganska ofta gör jag också.
Vad ska jag blogga om?
Självklart det jag känner för och inte något du vill läsa om.
Kommer publicera lite bilder på ditt och datt också
Känner att Facebook inte räcker till!
Men framför allt så kommer jag bloga när jag vill och hur jag vill.
Alla kommentarer kommer publiceras. Ingen censur tillåts här.
Full demokrati och det fria ordet är viktigt!
Nu kör vi!
*************
seeya.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!