torsdag 11 juni 2015

Ryggskott

Det har nu gått lite mer än en vecka.
Fortfarande hemma från jobbet!
Astrist!
Men nu tar jag i alla fall tre steg framåt och ett seg bakåt varje dag.
Så känns det i alla fall.
På morgonen så är det bra nu.
Sen kommer lite värk mitt på dagen för att sen bli bättre i sängen på kvällen.
I dag var jag ute på en lite promenad så det blir ju bättre.
Och jag ska inteklaga för mycket på  att ligga hemma med rygg-ont när
vädret helt plötsligt har blivit sommar.
Det finns dom som har det värre.
Dom tycker jag synd om.
Sådana här dagar tänker jag en del på min kompis som sitter hemma med MS
Han är det synd om.
Så jag får allt stå ut med lite ryggont och komma igen så snart det går.
Sjukskriven i två veckor men så länge ska jag inte vara borta.
Jag ska ta mig till jobbet på måndag!
Det är trots allt bra med lite tid för reflektioner över det man mår bra respektive dåligt av
*****
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!