torsdag 20 augusti 2015

Upplevelsepresent.se

Varning!!!
Köp EJ presentkort från detta företag!
Dom säljer saker som inte finns!
Jag har försökt boka med dom sedan augusti 2014 och det är omöjligt!
Jag fick en 50-års present av mitt företag om en provflygning.
Det var ett presentkort som man skulle lösa in.
Jag upptäckte att jag ville ha en annan variant så jag la till
lite pengar själv och fick en värdekod att använda.
Jag har försökt gång på gång att boka men det finns aldrig tider.
Och har nu hört att det är många med mig som har råkat ut för samma sak.
Så jag rekommenderar er att INTE köpa dessa presenter till folk.
**********
Detta skrev jag i vredesmod en gång i våras.
Det blev lite av en åsiktsändring milt sagt i ärendet.
Jag har sedan jag skrev detta blivit mycket bra behandlad av företaget
Anledningen att jag publicerar detta är att saker kan ändras
och så också ens åsikter och tankar.

Tack Upplevelsepresent för all hjälp jag fått
och för den fantastiska upplevelsen jag fick av er och mina arbetskamrater.
Jag kommer att rekommendera er för andra!

********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!