lördag 2 juli 2016

Krigets offer

http://omni.se/kraftig-okning-militant-jihadism-kraver-fler-offer/a/O880E

Jag tycker verkligen inte om religion!
Allihop är lika hemska och farliga!
Det finns inget vi och dom inom religion.

Just nu måste jag dock säga att Islam är den värsta av alla.
Låt mig dock göra helt klart att det som står tidigare är vad jag tycker.
Men fredens religion Islam är livsfarlig!
Muslimer är i grunden inte onda människor precis som
kristna inte är det.
Men den religion som lurar i alla dessa muslimer detta hemska.
ska bort från gator och torg.
Tro är som sex.
Gör vad du vill med den som gör det med öppna ögon.
Men gör det inte med mig eller barnen!
Religion bör vara förbjudet tills man är 18 år.
För det är som vilken drog som helst.
Livsfarlig!
**********
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!