fredag 8 maj 2020

Islam

https://www.youtube.com/watch?v=im9KKNmHFpE&fbclid=IwAR0cUNmNJJnfXi-X5u2YaGu7AFkPP2CERg73zYMQI4ThVuKQk37FPK7O3oY

Vad säger man om detta?
Många svenskar ser inte detta som ett problem.
Låt mig säga det på en gång att folk som FRIVILLIGT är med på detta,
då är det ok för mig.
Jag struntar i vad en religion gör eller inte gör.
Men är det detta vi vill få fäste i Sverige?
Många är oroliga/rädda med all rätt över vad en framtida nazism kan göra.
Men om detta tillåts att växa i vårt land blir det ingen baksida av det?

Själv tycker jag att all religion bör kollas och regleras så att det
håller för våra demokratiska värderingar och att dessa säkerställs.
Religion 2020 är ju inget som vi ska hålla på med tycker jag.
Men det är väl en annan fråga?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!