måndag 18 maj 2020

Paolo Roberto

Nu är jag arg igen!
Tvärförbannad!

Paolo Roberto har blivit tagen för sexköp!
Alla skriver om det!
Det är helt ok.
Jag har alltid haft ett horn i sidan till Paolo.
Har aldrig förstått hur samhället har tagit honom under sina vingar.
Han som slogs i Kungsträdgården och brukade våld hit och dit.
Jag avskydde honom under en lång tid.
Sen blev han rumsren och fick göra allting helt plötsligt.
Han blev förlåten för det han har gjort.
Mig veterligen har han aldrig fått sona för sina brott.
Men jag har också sympatiserat med Paolo´s friska åsikter
och att han vågat/orka ta debatten med vänstern/feministerna.
Det är inte lätt.
Men han är ett svin och har alltid varit ett svin.
Och nu gör han det var 10:e svensk man gör.
Han köper sex!
Och då går hela media Sverige bananas.
Alla hoppar på honom med all rätt på ett sätt.
Och jag känner nog (utan bevis) att det är många ömma tår som äntligen fått
chansen att ge tillbaka till den stora käften.
Massor av folk som aldrig sagt något som hoppar på tåget nu.

Men det som gör mig förbannad är fler saker.
TV4 gör en intervju med honom som ger dom enorma pengar tillbaka.
Ensamrätten på intervju med honom med hur många törstiga skvallermänniskor
ger dom stora hyckeri-pengar i inkomst.

Sen sitter alla stora media människor på väldigt höga hästar när man hoppar
på det som är tillåtet, dvs. Paolo Roberto
Det sker våldtäkter i vårt land dagligen på väldigt hemska sätt som alla dessa
hycklare tiger som muren med.
Jag har frågat t.ex. media fenomenet Emma Frans, Loan Sundman, Annika Strandhäll,
Zara Larsson med flera varför dom aldrig står på dom våldtagna kvinnornas sida.
Men får aldrig något svar.
Och den "utsatta" kvinnan (som jag får en allt mer oklar bild av), varför står ingen på hennes sida?
Sen alla dom andra männen?
Nu börjar drevet gå att få Paolo i fängelse.
Tänk om den svenska media eliten vill få Wilmas mördare i fängelse på samma sätt?
Jag kräks på det svenska hyckleriet från alla dessa med tusentals följare.
Vi ska lyssna på er experter i alla områden.
Men ska en sportjournalist få använda hela sin makt/plattform för att köra ett drev
mot en specifik person som är jävligt uppkäftig?


Svensk media driver en agenda som inte jag är nöjd med.
Dessutom ska jag betala för den.
När det kommer en "rising star" inom tyckandet på Public Service så
snudd på helgonförklaras den människan.
Den personen skapar en plattform som blir allt större.
Och till slut missbrukas.

Sätt gärna Paolo i fängelse.
Jag bryr mig inte om den skithögen.
Men tänk någon gång på alla svenska tjejer som våldtas hela tiden överallt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!