fredag 6 augusti 2021

Semester dag 5

Mad Men säsong 7 del 1.
Det är där jag är.
Känner igen mig med Don Draper.
Orkar inte ens läsa färdigt en ganska bra bok på semestern.
Twitter tar för mycket tid. 
Men idag tog i och för sig 4,5 ton makadam min tid.
Vet inte ens om det blev bra.
Men det får väl tiden visa?
3 öl och 3 shots blev det med Mad Men.
Och en Salmiak-kola stång från Lakritsroten på Sveavägen.
Otroligt gott med lakrits till både öl och vin.
Men i morgon ska jag försöka läsa klart boken.

Sambon är på Mallis nu.
Skönt för oss båda? Behöver lite utrymme, hon alltså.

Var är alla cyniker här i världen?
Jag behöver er.
Sluta vara så barnsligt naiva.
Försök tänk längre än nästa tur till Bauhaus eller Stadium.
Varför är det som det är?
Är Talibanerna dom enda som vill uppnå något?
Vi vill bara ta en selfie till med Golden Gate i bakgrunden.
Är det därför vi finns?

Harry är fortfarande här.
Mot alla odds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!