måndag 7 februari 2022

En trevlig helg

Det blev en helg i familjens tecken. Min mamma och lillebror kom upp till stugan i Dalarna där vi umgicks och åt/drack tillsammans. Det var riktigt trevlig även om jag får snudd på en liten överdos i vissa ämnen där det inte får trampas på lite ömma tår och allt kan inte diskuteras och sägas som man (läs jag) vill. Det är hyper känsligt att ge sig på dom små stackarna då det innebär indirekt att man kritiserar folk.

Janssons Frestelse är riktigt gott. Ge er inte på min ömma tå där inte!

Annars så ska ju saker och ting öppna sig nu så at vi kan börja leva normalt. Jag ska då boka en resa eller två så fort det går.En mc-resa till Norge eller Tyskland. Troligtvis Tyskland. Sen en badsemester i Kroatien i slutet på Augusti hoppas jag.

Ska även arrangera en öl-orientering i Maj som ska bli så kul....hoppas jag.

Så det ser ut som om saker och ting kan bli till det bättre.

Tjenis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!