onsdag 23 februari 2022

Rotfyllningarnas moder

Nu ska jag snart gå till tandläkaren och göra en rotfyllning. Eller förresten jag ska ju träffa min chef. Ni vet ju vem? Nej det är inte Tjuren Ferdinand. Det är Askungens ena styvmoder jag ska träffa. Det känns som en rotfyllning varje gång det ska fyllas i papper om vad som gjort och vad som ska göras. Sånt spel för galleriet. Jag kräks över det. Har alltid gjort det. Medarbetarsamtal! Vem har någonsin blivit en ny människa av det? 

Jag har haft en rutten vecka helt och hållet hittils och inte ser det bättre ut förrän på fredag. Då ska jag och min av mig icke uppskattade sambo åka till Varberg och Ullared.Coolt va? Nej jag uppskattar inte min sambo som jag borde/bör göra. Hon är ju så snäll och vill ju bara väl. Och jag som är en oerhört svår människaär svår att behaga. Hoppas vi får en fin helg i alla fall. Ser fram emot en hotellfrukost. Bara en sån sak?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!