torsdag 19 maj 2022

Idag

Blir inte så ofta jag skriver numera. Ganska omotiverad och lite för nykter. Har varit lite trött på alkohol efter några hårda sammandrabbningar med baksidan av spriten. Låg och spydde på en toalett för ett litet tag sedan. Vart vill jag med detta? Jo jag bara försöker förmedla att jag blir kreativ av alkohol.

Hade en lite kamrat orientering för vänner och bekanta som blev så lyckad. Har fått massor av kärlek och beröm för min kreativitet och det är bara kul. Så nu blir det säkert en ny 2023. Har lite planer för det. Och det är nog redan fullt vad det gäller deltagare. Och pubarna verkar vara nöjda med fina kassor den dagen.

Harry-min hund får leva ett tag till och det är ju skönt men det är ju på lånad tid.

Nato- varken för eller emot. För stor och svår fråga för att vara en sak för gemene man. Nej tack till folkomröstning i alla fall.

AIK leder just nu. Vore underbart att få ett guld till.

På jobbet händer det grejer både här och där. Kan bli stora förändringar eftersom jag ska få en ny chef samt att min nuvarande slutar och då kan korthuset börja svaja ordentligt. Intressant.

Blev ingen mc-resa för det usla vädret håller oss hemma. Har Maj någonsin varit kallare?

Det finns en person i min närhet som jag skulle vilja prata med. Alltså prata med. Inget annat. Men det kommer aldrig att gå för hur och när ska vi kunna prata ut, utan att väcka misstänksamma tankar hos andra? Det är svårt när misstänksamhet är en stor faktor som säkert har skapats av mig men inte går att ändra på oavsett mitt beteende.   

Jag mår hyfsat bra annars. Och på lördag blir det först AIK sedan Thåström i Globen. Kan bli blött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!