onsdag 11 januari 2023

Ett par tankar

Nej 2023 blir inte bättre än 2022. Jag blir glad om det blir lika bra och jag tror nog att det kan bli så. Kanske inte på alla plan men rätt många. Ekonomiskt tror jag på oförändrat även om saker blir dyrare. För jag tror att jag kommer göra av med mindre pengar så det blir nog likadant. Tror det blir förutom en resa till Mexico även en resa till England i vår samt en till Tyskland i höst. Hoppas även på en mc-resa till Finland eller Norge. Ska i alla fall boka in en sådan i huvudet. Sen tror jag det blir minst 4 veckor på landet. Kanske blir det en tillökning till sommaren med en hund också. Så hälsan tror jag blir ungefär likadan som 2022. Måste nog operera ena eller båda händerna i år. Vi får se vad det innebär för mina planer med framför allt mc-åkning 2023.

Tyst från Sunne. Så trist för framför allt min mamma som är så besviken och ledsen över att sin son drivs av en fru som styr allt och att han inte vågar säga emot. Löften som bryts så ofta. Ignoransen är total. Hoppas det biter dig i rumpan någon gång. 30 september 2021!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!