måndag 23 januari 2023

Storasyster

Min sambo har en storasyster som jag avskyr.
Hon heter Madeleine (är alla med det namnet psykopater?).
Den kvinnan är en fullblods narcissist. Jaget är det enda som finns i hennes värld. Ingen förutom min sambo (möjligtvis hennes lillebror) gillar henne. Vi har då och då henne på besök och bjuder på det mesta. Hon behöver sällan köpa något. Och hon har aldrig hat menar alltså ALDRIG haft med sig något. På födelsedagar så har hon haft med sig en bukett tulpaner max. Och när min sambo är hos henne så får hon betala litegrann även då. Den här kvinnan bjuder alltså inte ens sina egna döttrar på något. Hon ljög för dom om en bjudresa till London. Hon sa då att hon har bokat i fel namn och då blev biljetterna förbrukade. Hon bränner kille efter kille som gör slut med henne efter ett kort tag. Dom upptäcker alltså vad det är för tjej. Hon lägger ner all sin ekonomi på shopping till sig själv. Allt från naglar till crosstrainers. Hon har redan haft skuldsanering och kronofogden på besök hemma. Det här är en tjej som gnäller på folk som inte bjuder. Och bjuder aldrig själv. Hon kallar mig snål för att jag inte vill öppna vinflaskor när hon kommer. Jag kräks på henne. Dessutom så tafsar hon på killar inklusive mig i smyg. Jag berättar allt för min sambo som på ett konstigt sätt fortfarande gillar Madde. Det gör inte jag. Hur ska man handskas med släkt till ens sambo som man avskyr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!