fredag 10 november 2023

Mer att bearbeta

Jaha då är det fredag igen och den här fredagen är lite extra behövlig för jag är krasslig som attan.
Varit småsjuk hela veckan.
Har r tre agor in förra helgens snack med lillebror och brorson. Det gav mycket för mig. Fick höra saker som var jätteintressanta och gav mig mer vatten på min kvarn över hur uselt en människa kan bete sig. Hur kan man ignorera och strunta i sina egna barn? Hur kan man bli likadan eller ännu värre än den människa man själv har kritiserat större delen av sitt eget liv? Hur kan man låta livet passera förbi för att en fullblods psykopat styr ens liv? Hur kan man vara så ryggradslös mot sina egna barn och sin egen familj?

Jag fattar ingenting och vill inte längre förstå eller veta mer.
Detta är oåterkalleligt för all framtid.
Har länge letat svar och förklaringar och nu när jag fått det så känner jag mig ändå tillfredsställd.

Ny släktträff 3:e december.

Lillebror var ovanligt lugn. Mognat?

AIK klarar sig kvar. Skönt.

Bra på jobbet men lite för lugnt för mig.

0 soltimmar i November gör något med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!