söndag 13 maj 2012

Hybris?

Tre dagar kvar!
3!!!! Shit alltså!
Varför har jag ångest? Varför längtar inte jag till folk som vill ha mig?
Varför är jag arg och besviken? Suck! Jag vet ju innerst inne vad som är bäst för mig.
Jag vet att jag får det bra(bättre) än där jag är idag.
Så varför detta tvivel?
**********
Jag älskar film därför bloggar jag mest om film!!
**********
Och nu ettt litet tacktal till alla som jag kommer sakna.
............
Jenny......din vilde!
Ta hand om dig du är bättre än alla Excel-människor!
Fortsätt vara dig själv men ta´t lungt och ät en toy emellanåt!
.............
Vera.......ta aldrig bort din positiva smitta som du delar åt folk.
Nästan alltid ett leende över.
Du försökte (inte alltid på rätt sätt) göra allting bättre.
Du säger sällan nej och är inte rädd för att göra ett handtag där det behövs!
Vi kunde blivit ett bra team och det är riktigt tråkigt att det inte blev så!
...........
Lotta,Anders,Birger,Bitte,Tobbe,Hasse,George,Alf och Pierre får alla ett heders-omnämnande
(stavas det verkligen så?).
Denise satte färg på tillvaron också!!!!
************
Shit jag tror på fullt allvar att jag inte kan skriva ut företagets namn för då tror jag att deras
"omvärldsbevakning" upptäcker min blogg!
Tala om hybris!
Jag jobbar just nu på C****ctum!!!!!
"Det röda kuveret ni vet"
***********
Min bor och jag körde hoj idag!!!!!!!!! Kors i taket!
Om ni kände min bror så skulle ni också säga .......oj!
***********
Trött på Wordfeud och jag har ju knappt spelat det!
***********
Ola min egen Obi-Wan Kenobi kör så mycket hoj med mig så jag kan inte tacka han tillräckligt!
Tack OLA!
*********


Cool film men så låååååååååååååååång!
Varför gör man denna film så lång?
Ämnet intressant men hallåååååå.
Clintan också!
Gör om!
Klipp ner!
Ska du se denna film så se till att vara beredd på att se färg torka ibland!
**********
Snart dax för öl-orientering! Vet inte om jag längtar så där jättemycket!
För seriöst just nu!
********
Rosenhill .......där finns det mc!
********
Varför måste jag läsa teori?
********
Nej jag har nog inte glömt att tacka någon på *olle****!
*******
Tack Anette!!!!!!!
*******
Tack Michelle!!!!
*******
Just nu så skulle jag vilja åka upp själv till stugan i dalarna och försöka skriva en bok!
*******
3 dagar kvar!
*******
.........seeya!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!