fredag 11 maj 2012

Lie detector och mitt jobb!

Ligger i soffan och är lite sliten efter en ålandstrip med mina arbetskollegor.
Dom där Ålandsresorna är klart överskattade.
Fast det tyckte man inte när man var 18 förstås.
Känner nu också (tyvärr) ännu mer att jag inte passar in på min nuvarande arbetsplats.
Varför blir det så?
Varför är man på en middag med 150 andra och känner sig väldigt ensam ändå?
Varför får man inte känna sig delaktig i det sociala spelet på ett företag?
Det finns några få som bryr sig och ingen skam på dom.
Ni vet vilka ni är!
Jag vet att jag är delaktig i problemet och har skuld också men jag känner inte den
äkta värme som jag känt på mina tidigare arbetsplatser.
Jag känner med delvis borttvingad från mitt jobb.
Och nu ska det bli skönt att byta jobb om tre dagar.
Jag kommer sakna fyra fem stycken men tyvärr inte fler.
Kommer jag umgås med dom när jag bytt jobb?
Hoppas på det!
**********

http://www.youtube.com/watch?v=CjVVNuraly8&feature=player_embedded

Fullständigt briljant! Jag kan inte sluta skratta!
**********
Såg en fin/våldsam western film nyss.
Har sett den förr men rekommenderar den eftersom jag sett den två gånger.



Underbara skådisar! Coen ! DEn är jättebra.
***********
Känner mig välkommen på KI...hoppas verkligen jag hittar hem!
Tre dagar kvar!
************


Lite lekfulla bilder från derbyt!

**********
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!