tisdag 27 november 2012

Poliser och hedersmord

Så har det hänt igen!
Jag talar om hedersmord.
Varför låter vi det ske?
Och kom inte dragades med att killen är oskyldig.
Ví vet båda två att han är super-skyldig till det vansinnesdåd som har utförts.
Jag blir så trött på rättsväsendet,straff och lagar i Sverige.
20 poliser står och hänger mot ett staket när AIK spelar mot Örebro!!!!!
Ja ni läste rätt .......Örebro!
Under tiden springer buset (som GW brukar uttrycka sig) omkring och gör brott.
Varför låter vi poliserna sitta vid skrivbordet eller hängande mot ett staket när dom
behövs på annat håll?
Varför har den svenska polisen så lågt förtroende av svenska folket?
Litar du på svensk polis?
Jag förväntar mig inte ett skit av polisen.Och litar inte ett dugg på att dom skulle lösa ett brott
som jag blivit utsatt för.
Jag hoppas verkligen inte jag en dag behöver stå ut med det som en del brottsoffer behöver stå ut med.
Det är brottslingen och inte offret vi bryr oss om.

Har skrivit det massor med gånger men jag blir så himla arg över flatheten som vi har i Sverige.
Jag tror till och med att SD får fler röster för att dom vill ha tuffare tag i Sverige.
Jag vill verkligen också ha det.Men nu råkar dom ha en invandrarpolitik bl.a som är åt helvete
så jag kan inte rösta på dom.Men snälla ge  mig ett parti som vill ha hårdare straff, mer stöd till
brottsoffer och och mer poliser ute på gatorna så röstar jag på dom!!!

Lag och ordning är A och O i en demokrati.
Nu styr ju den som är tuffast,elakast och rent ut sagt skiter i vad folk tycker allting!
Varför ska jag  vara rädd?
Varför ska inte folk våga vara ute efter solen gått ner (ja knappt när den är uppe också!)?

Hedersmord!
Va fan är det?
Det är väl ingen heder i att mörda någon?
Fegis-mord bör det väl heta?
Utvisa hela släkten efersom dom går under egna lagar och regler till att börja med!
I alla fall männen eftersom det alltid är dom vi talar om.
Stackarna har ju kommit hit för att det händer hemska saker i hemlandet.
Men hallå ta inte hit det hemska!
Åk hem om ni skäms.
Det är självklart synd om nästan alla som kommer hit.
Men vi måste göra något åt detta nu!
Fängelse för brottslingen? Varför då? Livstids utvisning är ett bra straff.
Sverige ska alltid vara världens rena samvete.Varför då?
Visa omvärlden att vi inte tolererar detta sjuka beteende.

Jag kommer skriva om detta även i fortsättningen och det lär väl knappast upphöra.
Samtidigt står väl polisen fortfarande mot samma staket även i fortsättningen.
I USA äter polisen munkar brukar det skämtas om.
Vad äter polisen i Sverige? Kanelbullar!

***************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!