tisdag 2 december 2014

Budget

Snart kommer beskedet om budgeten.
När du läser det här så är säkert SD´s presskonferens över.
Vad tycker jag i frågan?

Jo jag hoppas SD fäller budgeten.
Det känns det som att dom är skyldiga sina väljare.
Dom har inget som helst ansvar mot andra än sina väljare.
Stefan Löfvén kan inte kräva någonting av dom eftersom han givit kalla handen tidigare.
Och är det någon som ska ta ansvar är det Stefan!
Jag kan också tycka att det vore bra om vårt lilla land kastades in i lite kaos.
Jag tror fortfarande att valet var en missnöjesförklaring mot Reinfeldt
och ingen som helst kärlek eller sympati för Löfvén och hans parti.
Jag tror också att det finns dom som inte håller med vad Miljöpartiet håller på med.
Är denna regering bättre än den gamla?
Jag tycker absolut inte det.
Men alla gillar olika!
Och det är bra.

När alla partier med stor envishet säger att 85 procent av svenska folket
inte vill att SD ska kunna påverka så betyder väl det också att 85 procent inte
tycker SD bör ta ansvar eller?
Jag tycker fortfarande SD är ren skit och inte ska finnas till.
Men valresultatet måste vi ju lyssna till.
Och ska regeringen överleva en dag till så ska dom fan göra det utan SD på alla plan.
Jag vill därför att SD fäller budgeten på en gång.
Och vad som händer sen är inte deras problem.
För nu ska ju S ta ansvar över Sverige!

Jag tycker fortfarande att svenska folket var okloka som röstade bort
Fredrik Reinfeldt men framför allt Anders Borg!
**************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!