måndag 29 januari 2018

Kvinnor

Förstår ni kvinnor hur vackra ni är?
Vi blyga män har aldrig kunnat sagt det?
Tror ni det blir lättare med #MeToo?
Kvinnor är vackra!
Alla kvinnor!
Du med!
Men det får ni inte höra.
Blyga män får aldrig kyssa en vacker kvinna.
Det är jag uppfostrad med.
Tuffa killar får knulla den snyggaste tjejen.
Är det en del av upproret ?

Jag beundrar kvinnor för det dom gör 
inte hur dom ser ut.
Kvinnor är fantastiska!
Men jag måste väl få tycka att kvinnor är vackra?
Vad betyder det?
Sexistiskt svin eller?
Vi män är enkla varelser för det mesta. 
Vi har en drift dom kanske inte alla förstår.
Men det betyder inte att 
jag vill ha sex med alla jag ser.
Jag tycker en vacker kvinna är en fin utsikt eller
som en tavla.
Vad är felet?
Jag beundrar under tystnad.
Låt mig fortsätta med det.

Jag våldtar inte eller ens säger eller visar något!

En vacker bild på en inte alltid vacker kvinna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!