fredag 2 oktober 2020

A Bowl

Var ute och åt på en populär restaurang som heter A .Bowl.
Ligger nära Mariatorget på Södermalm.
Jag kom dit före mina vänner och tog en öl före maten.
Vi hade bord bokat 17:30.
Personalen började jättetrevligt.
Sen åt jag och mina vänner varsin varmrätt och delade på 2 förrätter.
Maten var så himla god. Och vi hade så himla trevligt.
När vi nästan hade ätit upp ( 2 av oss) så vill dom börja plocka bort.
Det gillar inte jag när dom gör.
Sen kom dom hela tiden och frågade om vi var klara.
Klockan 19:00 kom dom och sa att nu kan ni inte stanna längre.
Men då hade vi precis fått in kaffet så vi skulle få dricka upp det.
19.05 kom dom tillbaka och sa att nu måste ni gå.
90 - 95 minuter fick vi alltså på oss!
Jag tycker att när man blir behandlad så här så finns det ingen chans i världen att jag ska vara nöjd.
Det blev inte en krona i dricks!
Så synd när maten var så god!
Jag går aldrig tillbaka hit för Stockholm har så många bra restauranger.
Och så gnäller en del på att ingen kommer dit m.m.
Var lite service minded tack!
Stället får 2 i betyg. Tänkte ge en etta men maten var så god!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!