måndag 31 oktober 2022

Twittertankar

Lillebror blir 50 idag. Grattis till honom. Firade honom tidigare i höstas på en fest.

Lugn helg med lite promenad på stan och lite shopping. Livet är inne i en höst med små ljusglimtar här och där. Min mc är på vinterförvaring så det känns skönt. Ska till tandläkaren och det ska bli kul. Tja som ni märker så är livet ganska händelselöst.

Skriver på Twitter numera istället för här. Några inlägg som jag gjort i debatten

Alltså va är det för panel av tomtar i Nyhetsmorgon? Malou snälla gå i pension. Synd att det inte finns andra morgonprogram. Jag vet att jag kan byta kanal. TV4 är 💩

Det räcker nu

! Hur många moderata kommunpolitiker gör som Norrtälje och Värmdö? Ni får fan sluta nu. Pinsam korruption. Ni ger ju vänstern föda varenda gång. Skärp er! #svpol

Tänk om dom iranska kvinnorna lyckas. Då skulle jag bli glad. #måndagstankar

Nyhetsvärdet på en orm på rymmen jämfört med våld, våldtäkter, rån, Ukraina, missförhållanden i vården m.m. visar bara hur dum i huvudet människan är. En orm är ingen stor nyhet. #skansen #svpol #media



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!