torsdag 6 oktober 2022

Torsdag

Ett litet sms på ett par ord ändrar en hel dag eller till och med en vecka.

Torsdag och det mesta har gått i moll. Tills nu. Fick ett glädjande sms om en möjlighet till en dramatisk förändring i mitt liv. En förändring jag önskar så mycket. Som du säkert vet så handlar det om mitt jobb. Jag kräks på mitt jobb just nu. Har gjort under en längre tid. Så detta hoppas jag verkligen på. Det skulle förändra allt. Eller i alla fall väldigt mycket.

Har inte skrivit så mycket på sistone. Det är mest för att jag inte varit motiverad eller känt något att skriva om. Det är helt enkelt lugnt och tråkigt. Men det väntar en rolig resa inom kort. Ska till München och dricka bärs och se på fotboll. Med folk som ger mig mycket positiv energi. Så det blir skoj.

MC-nytt. Hojen ska in för säsongen nästa helg uppe i Ludvika. Det räcker för i år nu faktiskt. Sist jag körde så var det lite kallt och inte så kul heller. Så klart har någon/några vält min mc så det är en massa repor på den. Så där blir det en rolig självrisk. Inte så kul.

Nej jag har inte hört något från dig. Och det tycker vi är bra båda två. Har aldrig varit något och det kommer aldrig att bli något.

Min mamma känns inte längre som min mamma. Ganska frånvarande och ointresserad.

Saknar Harry fortfarande.

AIK spelar usel fotboll just nu. Ska bli skönt att säsongen tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!