fredag 30 september 2022

Ännu en

Fredag! Igen!
En ledig fredag och vara gräsänkling tillhör inte vanligheterna så är det. Men det var jag idag.
Nu är klockan 23:00 och jag är onykter. Så där lagom. Ni vet det där svenska lagomt. Ingen sticker ut. Ingen är utanför ramarna. Man har samma promillehalt som grannen har.
Ätit gott och haft lite Hemmakväll godis efter.

I morse så blev det en frukost värd namnet.
Rostat bröd med marmelad och ett glas O’boy till.
Knappt socker alls.

Sen ut med hojen. Körde nog om 226 bilar idag. 
I alla fall alla jag kom i kapp.
Får högre adrenalinkick när jag ser bakljuset på en bil.
Då höjer jag farten massor.
Lite kallt men kul var det.

Sen hem och städa lite.
Tog ställen där min sambo aldrig städar.
Ni ska veta att min sambo städar lika bra som jag gör.

Sen blev det en promenad i Sundbyberg. Sumpan är en unik stad så är det bara. Lakrits på hemmakväll blev det. 

Sen blev det mat och film.
Jakten på Röd oktober med Sean. 
Sean är eller rättare sagt var den ultimata mannen.
Tillsammans med ett par andra.

Trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!