tisdag 14 mars 2023

Min tjänst

Här sitter jag och är tokförbannad på min chef.
Hon är den absolut sämsta chefen jag någonsin haft.
By far!
Att reagera i affekt av en händelse skapar ju en sinnesstämning som kanske inte riktigt stämmer överens med hur den är i normal läge.
Men när ska man då reagera?
Min nuvarande chef struntar fullständigt i mig.
Hon vet inte vad jag gör eller hur min tjänst ser ut.
Svarar inte på mail eller meddelanden.
Utesluter mig i processer som handlar om mitt jobb.
Ignorerar mig, vågar inte ta konflikter.
Hon får mig att känna mig icke behövd.

Så nu har jag två val.
1. Söka en ny tjänst
2. Fortsätta det jag gör och ”köra hennes linje”. Dvs. inte göra någonting och bara glida med.
I alla fall tills jag hittar linje 3.

Detta har ju pågått länge nu. Så jag måste gå till en högre chef och ta tag i detta. För detta håller inte.
Men utsikten inomhus är fin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!