fredag 21 april 2023

Datt

Det skrivs inte mycket här just nu. Men det är för att jag håller på med annat och känner ingen större inspiration att skriva här men det blir nog bättre framöver.

Det börjar hända grejer med mitt liv.

Idag ska min mc ut på vägarna igen. Trodde inte jag skulle längta men det gör jag faktiskt. Den ska vara nyservad och fixad för en massa tusenlappar.

Håller på med ett nytt karriärval. Men ett nytt jobb kanske så det är lite spännande.

Håller också på med planeringen av Öl-orienteringen som går av stapeln i september i år. Hoppas det blir lika roligt som förra året. Det verkar bli lika populärt i alla fall.

Sen ska det fällas träd på landet nu och då blir det en del körande med motorsågen.

Vi ska också en sväng till England inom kort för en tur på den engelska landsbygden med bil och det ska bli superkul. Vi har gjort det en gång tidigare och det var jättemysigt. Nu ska dottern med och då blir ju resan ännu trevligare för då äter vi god mat också (vad nu det innebär?).

AIK´s vinst mot bajen gav mig luft för hela veckan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!