lördag 1 april 2023

En lördag

Lördag kväll.
Ett par öl och lite Baileys med en film.
En julfilm.
Har du sett Violent Night?
En blandning av Die Hard och Ensam Hemma.
Den håller inte riktigt hela vägen och är väldigt ojämn.
Första 10 minuterna är hög klass som den inte når igen.
Men sevärd 1 gång. Vad nu det betyder.
Den får en 3:a för att jag är lite snäll idag.

Ringde min mamma idag.
Hon mådde ganska bra.
Jag frågade henne om hon hört något från min storebror.
Men hon svarade bara att hon har givit upp hoppet med honom. Det är ju tragiskt att en mor ska göra det med sitt barn. Jag sa inget utan det som är sagt är redan sagt.
Nu är det helt enkelt över!

Första dagen på balkongen för året med lite sol på sig.
Det va skönt.

Tja det va min lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!