fredag 14 april 2023

Fredag åter igen

 Fredag igen. Livet står liksom still på flera sätt. Men på andra sätt händer det grejer.

På jobbet är det full cirkus tack vara en usel chef som inte gör en enda sak rätt. Och det har gjort att jag söker efter nytt jobb. Har varit på en intervju nu och hoppas självklart på att jag går vidare till nästa gallring. Det är total kaos med min chef som sagt. Hon är absolut den värsta chefen jag någonsin haft. Och det har jag sagt också. Men varken HR eller hennes chef tycker att det görs något fel. Så detta får vi leva med.

Fick ett sms med en glad påsk hälsning. Nej jag svarade inte på det för det skeppet har seglat iväg bortom historien för evigt. Det går liksom inte att vända den skutan. Du får nog leva med beslut du har tagit i livet. Från min sida finns det liksom inget kvar. Min mamma hoppas dock men jag försöker få henne att släppa det men det är något med en mamma och hennes barn. Tragiskt bara att en människa totalt skiter i sin mamma som inte har gjort något för att förtjäna det. Hej då!

AW på jobbet idag. Lagom sugen. Fredagar är liksom den tröttast dagen på hela veckan.

AIK - bajen på söndag. Snacka om ångest. Måste nog vara skitfull då......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!