söndag 16 juli 2023

5 kvar

Undrar när jag ska gå till jobbet imorgon?
Ska jag komma typ 9? 8:30?7:00?
Jag vet inte.
Men jag vet att det är min sista vecka på KI.
Har i och för sig tjänstledigt men vill verkligen inte tillbaka till en plats som inte ger mig någonting.
Jag har fått lite kärlek nu på slutet men av fel människor.
Det ska väl vara så?
Bitter som jag är så sa dom inte ens Hej Då.
Men det är ju alltid så när jag ska vara i centrum likt en födelsedag eller något sådant.
Bitter och ledsen samt en gnutta arg.
Men jag ska inte ge dom det.
Jag HATAR verkligen min närmaste chef.
Men hon vinner.
Den impregnerade gåsmamman vinner.
Men jag lämnar för något bättre och förr eller senare så kommer verkligheten ikapp svinen.

Kommer sakna dig Ezra.
Lina, Barbro, Björn, Malin samt några kinesiska studenter.
Dom andra har redan slutat.
Har inte en enda ”privat” vän från tiden på KI.
Det säger väl allt va? 

5 dagar a’ 9-14:30 kvar.
Och jag vet vad jag ska göra med dom dagarna.

Det blir 5 veckors terapi innan jag börjar hos polisen.
Snacka om exhalterad över det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!