fredag 13 oktober 2023

En vecka

En dag som denna rullar liksom livet bara på.
Det händer inte jättemycket men det är lite synd eftersom jag bara lever en gång och bör utnyttja alla dagar i livet.
Men jag känner att det har skapats en massa minnen och det är väl det enda som betyder något?
Ansvaret över ditt eget liv vilar på dig själv.
Vad vill du?
Vad har du gjort?
Är du nöjd?
Jag är ganska nöjd eller faktiskt helt nöjd med det jag har fått se och uppleva. Såklart jag har velat resa mer. Men annars så är jag lyckligt lottad. Det finns många i alla delar av samhället som skulle vilja ha mitt liv och det är ett bra betyg.

Vad har hänt sen sist?
AIK vann mot Mjällby och det blev en minnesvärd dag med väldigt goda vänner. Vi tävlade att åka kommunalt mellan Solna station och Zum Franciskaner i Gamla Stan. Det blev en minnesvärd diskussion. Sen va jag på en indisk restaurang som heter Shanti, väldigt god mat men liten portion. Träffade där ett par goda vänner från förr. Alltid trevligt med dem för där pratas det utan censur. 
Mitt nya jobb är än så länge fantastiskt och jag trivs så bra. Väldigt fritt och jag kan hålla mitt eget tempo på jobbet.
Träna när jag vill på eget gym, bara en sån sak.

Ikväll ska jag få höra skvaller från KI. Det ska bli synnerligen intressant och jag undrar om jag får höra lite sanningar.

Må gott 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!