tisdag 24 oktober 2023

Nu

Mitt liv är gör roligt och intressant för att blogga just nu.
Jag har verkligen hamnat rätt i yrkeslivet.
Lite av en skyddad verkstad för jag går ta del av den grymma verkligheten bakom en ordentlig skyddsmur.
Det tråkiga är att jag inte kan dela med mig av mitt arbete.
Men jag har arbetat två månader för nu och ingen dag har varit den andra lik. Alltså ingen.

Min mc är i ide nu och sover på en verkstad. Jätteskönt

AIK kanske klarar sig kvar nu.

Orkar inte med negativa människor med noll vilja att göra något åt din situation. Gör något för tusan.

Vad det gäller släkten så händer inte mycket. Men det finns några släktingar som jag verkligen trivs att umgås med.
Inte dom som förväntas men det spelar ingen roll.

Hösten är här. På riktigt 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!