fredag 26 juni 2026
Ledin sommar
Fredag kväll och snart spelar Norge mot Frankrike i fotbolls vm. Sitter ute på verandan och dricker öl nummer 3 med någon slags rabarber shot till. Kollar lite moloket på lite dejting appar. Det börjar bli dags för det. När sommaren kommer så blir väl ensamheten lite påtaglig kanske. Jag känner verkligen ingen panik. Jag har ju redan något i mina tankar så jag är lugn i sinnet. Men fan va sommaren är Tomas Ledin. Men i år spelar det ingen roll. Jag lever inte för nuet utan för en framtid som jag just nu längtar efter. Sen sitter jag kanske där och tänker va fan hände egentligen. Nu går vi vidare.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Fria ordet är ditt!