lördag 27 juni 2026

Skriver

Skriver massor just nu. Tycker om att skriva. Är ute på Twitter (vägrar säga X) och svingar till höger och vänster. I sportens politikens och alla andra världar. Jag skriver på dejting appar. Jag skriver med folk som knappt svarar. Jag skriver hat och kärlek. Jag utnyttjar min möjlighet att uttrycka mina åsikter. Möts med blandad kompott. Dricker lite alkohol och kreativiteten ökar. Men också avskyn och kärleken. Så trött på vissa i mitt liv. Och andra skulle jag vilja åka 8250 kilometer för att träffa. Och jag skulle vilja åka 8250 kilometer längre bort från andra. 
Dagen är 27 Juni och årets första dopp har gjorts i sjön Haggen. 
Nu ska jag fortsätta att skriva med Erik, Noa, Martin, Jum, Namoi, Bilan, Magda, Nooshi, Jesper och andra som bara har ett alias. Precis som jag själv har i vissa forum. 
Kanske skulle börja skriva en bok? Om att blod är fan så mycket sämre än vatten. Skål från ännu en GT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!