Åsikter både hit och dit!
Min midsommar i bilder. Gräsklippning, rabarber och njuta av ljuset på natten. Är det den sista midsommar i Hagge? Kan vara så.
Fria ordet är ditt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Fria ordet är ditt!