måndag 23 april 2012

Censur och layout....och lite film

Jag tror att min nuvarande arbetsgivare censurerar mig av oförklarliga skäl.
Jag har aldrig nämnt deras namn och kommer aldrig göra det heller.
Jag är inte bitter mot min nuvarande arbetsgivare utan jag hyllar dom istället.
Jag har för lite att göra och söker därför nytt jobb....end of story!
Men jag kan inte inte komma in på Google på jobbet så det känns lite larvigt.
************
Jag hatar min bank.......SEB/Sturegatan i Sundbyberg är förmyndarfascister utan dess like.
Jag kommer återkomma i det ärendet var så säker.
Har mailat till konsumentvägledsren samt SEB´s huvudkontor och jag kommer att fortsätta.



********

Vilken skitfilm!
Läser inte skådespelarna manus alls?
Snälla Cameron läs manus nästa gång!
Detta var hemskt dåligt.Att jag såg klart den är en skandal.
**********
SEB låter inte mig bestämma över mina egna pengar!
Va är det för j-vla stil (fölåt mig för svärorden)?
*********


Men herregud vilken skit!
Ingeting var bra med denna......jo förresten en sak va bra...den var ju kort!
**********
Nu layout när jag ska blogga....vet inte varför!
*********
Nu hoppas jag min arbetsgivare låter mig blogga på jobbet.....
Har ju massor att blogga om nu.....seeyyaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!