tisdag 17 april 2012

Movietajm

Tja det ska bli skönt att börja ett nytt arbete.......
Jag har haft två roliga år också.
************
Sju killar våldtar en tjej.........saknar ord!
Vi får det samhälle vi skapar.........tyvärr.
Får ingen ta konsekvensen av sitt handlande så (kan det) bli så här.
Usch och hemskt......
Mariannelund har skapat sitt eget helvete!
Tycker synd om den drabbade kvinnan
***********
Tunt med inlägg nu!
*********
Rättegången mot Breivik startade nu.
Demokrati är underbart!
*********
Har sett lite film också!


Vilken skitfilm.
Snälla rara ge mitt ett bra manus.......
Kjellmna är så himla sämst i denna filmen!
Se något annat.....
************
Va skönt att alla gnagare bojkottade Södertälje!
***********



Tror jag måste se om denna film nån gång i framtiden.
Så seeeeeeeeeg tycker jag men jag kanske inte va på humör.
Den är ganska vacker och den känns som om jag måste ge den en andra chans.
************


Den här filmen är en riktig höjdare.
Bra manus,skådisar,miljöer. Ja allt är riktigt bra.
Denna filmen ska du definitivt se!
Tycker den är värd en Oscar...i alla fall snudd på!
Skådespeleriet mellan alla skådisar är klockrent!
***********
Brynäs guldfirade i förskott....stor humor!
**********
Återkommer så snart jag är motiverad.
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!