måndag 2 april 2012

I landsproblem

Ibland blir man ställd inför riktiga i-landsproblem som ställer till det i huvet.
Jag ska välja min framtid!
Det står mellan två val där det ena knappt skiljer sig mot det andra.
Jag ska/måste dock göra ett val.
Det gäller trots allt mitt yrke och vad jag ska syssla med dom närmaste åren.Kanske hela livet t.o.m.
Suck........
**********
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nAVp_pGjNy8

Skratta en timme!
*********
Vintern är tillbaka.....
*********

Påsk snart!
***********
Såg den "gamla" klassikern



A Few Good Men med Tom Cruise,Jack och Demi Moore i dom störstas rollerna.
Demi är väldigt vacker i denna filmen.
Men det dräller av bra skådespelarprestationer här.
ALLA är bra t.o.m. Kiefer Sutherland!
Och Cruise får vara just Cruise.
Filmen håller jättebra (så gammal är den ju inte)!
Den här kommer jag nog se med 5 års mellanrum för den är riktigt bra.
*********



Vilken seg film...
Det händer ju en hel del men oj vad seg den är.
Ingen film man ser när man är lite trött, för tempot är lågt.
Clooney är okey men inte mer.
Jag ska faktiskt inte rekommendera denna filmen för jag tycker inte att den håller.
Manuset känns inte helt okey heller för jag tycker inte óm att man inte förstår hur saker och ting
händer. Det finns många luckor och jag säger det igen.Har du sett allt så kan du se denna men se dom andra filmerna först.
************
Stackars dif!
***********
Det var inte varmt på Råsunda igår!
*********
Vad ska jag välja?
********
Körkortet kommer nog ta lite längre tid än jag trodde
***********
.......seeya............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!