tisdag 4 september 2012

Dåligt humör

Ibland så hatar jag bara ALLA!!!
Jag blir så j-vla trött på alla smilfinkar som bara går runt och ler åt saker som är skit.
När man har blivit utnyttjad på ett förnedrande sätt så kommer ett
- Vad duktig du är1
När man gjort en hatad arbetsuppgift så kommer ett.
- Se va enkelt det gick!
Eller när man ifrågasätter sina nya arbetsuppgifter.
- Men du passar ju för detta , och vi har ju kommit överens om detta!
Helvete vad jag hatar dom!
Jag vill bara slita tag in en Kalashnijkov och löpa amok bland mina medarbetare (vilket j-vla ord!. Vem kom på det?) Folk som råkar vara på samma ställe som jag som jag ALDRIG i helvete skulle umgås med.
Om mitt företag var med i Robinson så skulle jag "pakta ut" allihop. Skulle hugga dom i ryggen vid första tillfälle. Helvete vad jag hatar folk idag!
F-n va sjysst det vore med polisens insats-syrka inrusande här och letar efter den där vaktmästaren som har mördat nästa alla här.
Tur att "spärren" i huvet finns!
Jag förstår killen som bakade kaka till "medarbetarna" med ett kilo canabis i!
Själv skulle jag ge mina "medarbetare" Crack! Beroende på 5 minuter!! Underbart!
Jag har det inte så himla dåligt här men när jag blir förnedrad så vill jag bara be alla att dra åt helevte.
Ta hand om er!
****************
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!