fredag 14 september 2012

Spår-rånaren!

Derby på söndag.......ångesten är total!
********
MC väder.....öööööh!
********
********
Jaha då försöker jag twittra också.......men det blir nog kortvarigt.
Vet f-n inte vad jag ska "kvacka" om?
*********
Vem av Reinfeldtarna ville skilja sig?
Rykten om Fredrik´s otrohet stämmer det?
Filippa och e-Type?
Frågorna hopar sig i nästa avsnitt av ..........Lödder!
*********
Spår-rånaren!
Min tes är bevisad.
Människan är i grund och botten OND!
Så nu vet ni det om ni inte visste det!
Så lägg ner allt snack om människans godhet och annat som inte är sant.

Var kommer sådana sjuka(rånarens) tankar ifrån?
Hur kan man råna en försvarslös människa som är i stort behov av hjälp?
Jag är i grund och botten en stor cyniker så det är väl mitt problem.
Men jag har så svårt att se sanningen om människan och dess beteende som något annat än OND.
Varför är vi så destruktiva?
Och som vanligt, vad blir det ev. straffet för gärningsmannen?

Räddningen till människans bättring liger i att vi förbjuder och tar bort all form av religion
från våra svaga sinnen. Det tror jag i alla fall.
vi måste börja ta ansvar för det vi gör själva!

Varför ser vi värre på vissa former av vedervärdighet och mildare på andra.
Överbevisa mig gärna i min onda tes över människans avskyvärda sidor.
Eller bara övertyga!

Styr ditt eget öde och lägg inte allt i någon annans armar.
Självklart är det en oerhörd komplicerad fråga med klasskamp och allt annat inlagt.
Men jag säger ändå att mäniskan i grund och botten är en ond varelse tillsammans med isbjörnen
som ändå fyller ett syfte. Till motsats från människan!

Ha en trevlig helg nu och skada inte varandra eller dom oskyldiga djuren!
*******************
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!