måndag 24 juni 2013

Adrenalin

Lite kul att det var typ 15 personer vid samma busshållsplats i morse!
Läser ingen några som helst nyheter?
Är det bara Candy Crush och Facebook i I-phone numera?
Undrar hur länge dom stod kvar där?
***************
Nebo!
**************
Midsommar var väldig lugn och stilla.
Väldigt lite alkohol och inte mycket liv runt omkring.
Har aldrig förstått storheten i dom stora helgerna.
Tycker allt som är spontant är roligare än det som är nästan som ett måste!
*****************
Jobbet stendött just nu.
Det finns en del supertråkiga måsten på jobbet bara.
Men jag ska inom kort på intervju på ett nytt jobb som kanske kan bli nåt?
Behöver ett stimulerande jobb nu i min karriär
Karriär? Det var lite humor i det ordet vad det gäller mig.
Jag har definitivt aldrig gjort karriär!
Jobb för att leva eller leva för att jobba?
Enkelt val för mig!
Ge mig pension så jag klarar mig så slutar jag jobba i morgon!
Ett ont måste bara!
****************
Vansinningt kul att köra om bilar på småvägar med motorcykeln just nu.
Kom på mig själv sitta lungt på hojen i 70 km/h.
Se en bil låååååångt borta på en raksträck
och helt plötsligt slicka mig runt munnen i ivern
att få gasa fullt och vräka mig förbi bilen i strax över 170 km/h!!
Det är adrenalin för mig på hög nivå!
Och är det då en "kö" av bilar
så förstår du kanske den totala orgasmen av adrenalin!
***************
Seeya................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!