måndag 17 juni 2013

En massa bra e-mail

Måndag morgon 7:23
Jag vill bara sova ett tag till.
***************
Your email id has won 1,000,000.00 pounds from the British America TOBACCO
draw, held on 1st June 2013 with application draw the number "244". You
have to provide the following data to the claim.

Full Name:
Address:
Mobile Number:
Age:
Country:

Contact Person: Mr. Edwin Howel
Contact Email: tobaccodept00@hotmail.co.uk

........
Jag antar att jag just blev tokmiljonär!
Så jag kommer nog hyra en som är snabb på fingrarna som kan skriva ner
allt som finns i huvet!
Tänk att man bara blir miljonär sådär på en måndagmorgon!

*******************************
Sen fick jag det här mailet också!
................
HejDenna e-postmeddelande skickades att meddela att vi inte kunde behandla din betalning senare faktura.

Detta kan vara al ena eller andra av följande orsaker:

1. En nyligen ändring din information personligt. (T.ex. faktureringsadress,telefon)
2. Inlämning av oriktiga uppgifter under bearbeta faktura betalningar.
3. En oförmåga att korrekt kontrollera ditt val valt betalning på grund av ett fel i vår interna.


På grund av detta, så att din tjänst är är n inte avbryts, inbjuder vi dig att bekräfta och Uppdatera din faktureringsinformation Idag:

Du har 24 timmar eller ditt konto kommer att låsas.
...............


Va skönt att Telia skickar ut detta via mail!
Konstigt bara eftersom jag inte är kund hos Telia!

F-n va folk bluffar överallt.
Det sätter verkligen perspektiv på tillvaron.
Tänker lite att,går folk verkligen på sånt här?
****************
Undrar varför vissa tror att Facebook är en väg att leda massan
in på den väg dom tror på?`
Öser politiskt dravel över en så man mår illa!
Nästan bara vänsterfolk också!
Sen blir jag trött på folk som lägger ut ALLT där.
Inga hämningar eller tankar över vad den "drabbade" tycker.
Suck!
Ska försöka ta ett uppehåll nu och se hur länge det blir.
Ett liv utan Faceboom fungerar det?
.......
Minut 1:
Känner mig lugn!

Timme 1:
Fortfarande ok
************************

seeya....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!