tisdag 4 juni 2013

Tisdag....är det bättre än måndag?

Börjar kännas lite som semestertider börjar närma sig.
Är inte lika kreativ i min hjärna som jag brukar vara.
Behövs lite alkohol för att kunna bearbeta hjärnans mörka vråer.
********************
Jobbet är helt nollställt just nu.
Har haft en "downperiod" en längre tid just nu.
Behöver en känga i häcken av min chef vilket aldrig skulle kunna hända.
Hallåååååå!
Jobbar man på en Institution (cool eller inte?) så gör man!
Men vadå en massa ledigt är väl bra?
****************
Min "karriär" består väl mest av adrenalin på fritiden kanske!
Blev rädd för mig själv häromdan när jag körde motorcykel.
Farten var verkligen härlig men bilarna runtomkring var nog
inte särskit nöjda.
Jag vill nog säga att säkerhetsmässigt har jag nog aldrig kört värre/sämre.
Men oj va skönt att komma i runt 180 km/h och köra förbi andra bilister.
Men hoppas att den totala bristen på konsekvenstänk inte kommer tillbaka.
Tyvärr förstår jag varför vissa människor kör ihjäl sig!
********************
Hundnamn:
Ozzy
Enzo
Baileys
Sture
Gizmo
Bosse
Hjäääääääääälp!
******************
Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.
******************
****************
 
 
 
Min första fågel -85.
Lägg märke till kassetbanden till höger.
Och det här var på den tiden när man hade cigaretttändare men rökte inte.
Eller sprit i småflaskor men drack inte.
Avd. Lura skiten ur morsan och farsan!
 
************
 
 
seeya...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!