måndag 8 juli 2013

Daniel och annat

Nebo tog simborgarmärket i lördags!
Fast vadå,hundar kan väl simma från födslen(stavas det verkligen så?) eller?
****************
Har fått för mig att mina inlägg når mottagare
som kanske inte gillar riktigt det jag tycker och tänker här.
Men det kanske bara är min konspiratoriska sida som tror det.
Men hallå dumskalle (jag) det är ju det jag vill.
Så det fortsätter nog att komma spontana ogenomtänkta inlägg.
Som jag verkligen står för och hoppas kunna väcka tankar hos folk och fä!
***************
Fotbolls EM startar snart.
Det har jag full respekt för men noll intresse i.
Skönt med ett stort mästeskap som jag inte bryr mig om.
Heja Sverige!
****************
Jag är inte ute efter att såra någon medvetet
men om det blir effekten så blir det så.
För jag tänker nog inte tystna,och vill du kommentera
så känn dig fri.Jag kommer aldrig censurera en tanke.
*****************
4 veckors semester på fredag.
Och världens mest ointressanta dag infaller i morgon.
Den jag aldrig vill ha men ändå får varje år.
Jag jämför den med deklarationen eller liknande.
Bara ett ont måste!
Och nästa år.......suck!
Om jag tänker likadant som nu så ska jag göra mig
oanträffbar så lång tid som möjligt före och efter.
Hoppas på en 6 -7 veckor i alla fall.
3 före och 4 efter vore lagom.
Folk glömmer så fort!
*******************
Daniel Majstorovic.......vilken sopa!
Arrogant bortskämd diva som jag hoppas
aldrig mer står på plan med AIK tröja på sig.
*****************
Mycket flygolyckor nu eller är det bara jag?
*******
Ska försöka ta mig ett dopp i sjön.
Skäms lite över att jag inte gjort det ännu!
**********
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!