tisdag 9 juli 2013

Happy B!

For he´s a jolly........
Suck!
Att ignorera en människa är också att ta ställning mot något.
Att bara strunta i en människa är att bestämma sig för något.
Tystnad tar hårt!
Tystnad visar snudd på lika mycket som ord.
Okey jag förstår vad du menar med din tystnad.
Jag förstår vilket spår vi ska köra.
Ledsen som jag eventuellt blir bryr jag mig inte om utan
jag har en stolthet jag med.
Så nu vet jag vart skåpet ska stå.

Och min långsinthet förstör mig och ger mig näring.
Den onda näring som gör att jag aldrig ger mig.
Vi behöver nog prata för att reda ut detta.

Du vet vad jag menar!
********************
Vilket härligt väder vi har!
******************
Varför i hela friden skriver man saker som inte "går hem"?
Jo för att jag vill det.
Ta konsekvensen av mitt handlande eftersom det här är ett sätt
där jag utrycker mig en smula "incognito" där alla inte nödvändigtvis
känner mig och mina kära.
*********************
Hoppas vi får sol i flera veckor nu så jag får en kanonsemester!
Vill bada och njuta!
******************
Hoppas jag får en underbar dag och mina nära och kära tycker om mig.
Även med mina fel och brister!
Jag gör ju det med er.....
**************
And so say all of us!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!